Tack

Jag vill sända ett stort tack till min syster Malin för att ha gjort min blogg finare. Tack så jätte mycket syster. Vi får köpa något fint till dig när jag kommit hem som tack för hjälpen. Jag älskar dig♥

Nu sitter vi nere i kocklägenheten. Jag med mitt rödvin (Masi) , Tobbe, Peter och Tito med sin obligatoriska whiskey och öl. Vi har gjort tippingen till helgen, och jag har (tro det eller ej!!) lyckats få Tobbe att beställa tre (!!!!) böcker! Helt otroligt. Jag själv beställde fem stycken, varav tre är en av Barack Obama, en från Carolina Gynning och en av Magdalena Graaf. Otroligt fint att ha för regniga och tråkiga nätter.

Nu sitter Tito och säger att Governor Andy är lite lik samba och salsa.. Ibland undrar jag om vår trötta spanjor är tröttare än jag trodde. Haha. Elin, hon den svikaren, hon gick och lade sig jätte tidigt. Lite trist!

Imorgon blir det som sagt Gol, och jag har fortfarande inte kommit på vad mitt nya schampoo och balsam hette, jag berättade för Tobbe vad de kostade. Han skrattade bara åt mig, tyckte nog att jag var dum i huvudet., Ovanligt va? Haha. Jag älskar han av hela mitt hjärta. Han är helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir hihi! Älskar dig med :)

2009-03-12 @ 21:44:03
URL: http://mawlien.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0