Söt, sötare, sötast

Haha, mamma du är lite söt du! Det är klart att jag tycker att det är fint att du finns.. Men det var ju inte riktigt till dig då va?

Jag är så lycklig för idag hade min nya bok kommit, men dock till min adress hemma i Sverige, så jag får inte den förrän jag kommer hem. Men jag åker snart hem, så det är greit det då. Helt fantastiskt glad är jag, för det är den tredje boken i den fantastiska Twilight serien. Woho, det är lycka!!

Sitter i sängen nu, ska snart försöka lägga mig ner och sova. Men det jobbiga är dock att jag inte ens är trött ännu. Men det kommer väl det också? Hoppas jag.

God natt och sov gott allihop!



Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0