Som ny

Idag har varit helt fantasiskt härlig. Sov riktigt länge idag, gick upp vid 11.
Klockan tre var jag på Vestlia SPA för min 80 minuters klassiska massage, och oj vad underbart det var! Min massör, Ludde (som Lina och Ida hade lovordat) var verkligen helt otroligt duktig. Jag känner mig som en ny människa. Skönt, himmelskt, wow!

Ikväll är Tobbe, Elin och jag lediga tillsammans, det är inte ofta det händer. Men Elin är så trött, så hon går väl och lägger sig snart.. Vad Tobbe och jag ska göra det vet jag inte. Men jag tror det blir till att lägga mig i normal tid ikväll eftersom vi ska till Gol och shoppa imorgon. Woho! I'm so happy, I'm so glad that I found you. Jag har börjat min shopping redan idag, då jag köpte (1L) schampoo från SPAt och (1L) Balsam, riktigt gott luktade dom och de är helt fria från kemikalier. Kommer dock inte ihåg vad de hette, återkommer om detta..

Vi hörs kanske senare. Saknar er där hemma, men jag är lycklig här med Tobbe (och Elin)

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0