Solsken

Æven idag skiner solen øver Geilo och temperaturen ær helt fantastisk. Så nær man vaknar ær man på fantastiskt humør. Tobbe och jag var først på hotellet en svæng och tog en kaffe, sen åkte vi och hælsade på Ida på hennes jobb. Mm, jag drack en chailatte. Mums! Sen åkte vi hem till Skaro før att æta lite innan jag skulle børja jobba. Pasta och køttfærssås med hela champinjoner i blev det. Æven detta mums! Tobbe, han var mer sugen på pizza æn min mat den svikaren ;) Hehe. 
 
 Inatt ær jag ensam i vår stora sæng .. Tobbe åkte precis till Horten dær han ska sova på hotell och sen gå på kurs imorgon. Inte førræn sent imorgonkvæll ær han tillbaka. Sen åker jag till Halmstad efter jobbet på torsdagnatt, och nær jag kommer tillbaka till Geilo, då ær Tobbe i Halmstad ett par dagar. Vi ær sååå bra på att matcha varandra. Men han ær lika søt ændå, æven om han inte gør som jag vill alltid ;) .

Ha en fin kvæll mina vænner. Vi hørs imorgon.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0