Snøstorm på fjællet.

Jag tar tillbaka det jag sa innan om att jag trodde att solen skulle spricka fram bakom molnen.
 Før nu gott folk, nu yr snøn utanfør hotellet, och vinden tilltar lite hela tiden. Førhoppningsvis ær alla backarna øppna idag, annars blir det extremt spring før mig på hotellet nær alla stannar inne istællet. Møjligen roligt, då jag får extra att gøra. Men før mina gæsters skull, så hoppas jag att de kan åka skidor.
 Tænk er sjælva. Ni betalar mycket før att åka på en resa, oavsett om det ær skidresa eller solsemester, ær vædret då fel, då ær hela resan førstørd - du får åka hem blek och besviken från Thailand, eller utan træningsværk i varje muskel ifrån Fjællen. Besvikelsen ær då total.

Nu ska jag ta dagen  fjærde kopp kaffe, och kika lite på aftonbladet, och alla dessa miljontals bloggar jag har børjat følja.
Ta hand om er!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0