Roadtrip

Jag älskar verkligen att åka bil. Speciellt med Tobbe. Igår körde vi Elin Holvik till Oslo. Klockan 19 körde vi från Geilo, och strax efter 23 var vi utanför Elins lägenhet i Oslo, och så roligt vi hade på vägen dit! Elin och jag fick flera skrattanfall pga övertrötthet, och allt var riktigt härligt.
 Vägen hem tillbaka till Geilo kändes som att det gick otroligt fort. Tobbe och jag satt och pratade och jag njöt av att få åka lite bil. Klockan hann bli strax efter två innan vi var hemma, och det var två trötta svenskar som staplade in på Skaro inatt.

Än tröttare var jag imorse när jag vaknade med ett ryck 06.50. "*****, ***, ******!" Lät det från mig, då jag trodde att jag försovit mig. Men det var ju i augusti som frukosten öppnade 7.00. Idag öppnade jag 8.00. Vilken tur! Frukosten gick jätte bra och jag var klar strax efter att vi ätit lunch (som inte var god!)-.

Nu ska jag luta mig tillbaka i vår säng och titta på en film hade jag tänkt. Klockan 18.00 är det dags att befinna sig på jobbet igen. Ha en fin dag mina vänner. Snart kommer jag hem!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0