Ænnu en solig dag på Geilo

Æven idag vaknad jag tidigt, fast først vid klockan nio. Tittade på en film æven idag, och låg och tog det lugnt. Pratade med en gammal væn på msn, som jag inte har hørt av på sækert ett år. Det var en liten positiv klick i mitt otroligt beigea (hur det nu stavas) liv. Men snart kommer en ænnu større færgklick i mitt liv, åka hem och hælsa på! Jag længtar så otroligt mycket, och det ska bli fantastiskt skønt att få komma hem, æven om det bara ær før en helg.

Idag ær jag på lika bra humør som igår, om inte æn bættre. Livet kænns som en dans på rosor och jobbet ær otroligt roligt. Enormt många svenskar hær och, det ær næstan, men bara næstan, som hemma igen.

Igår var det ju Pimp n' Hoe tema på Off Pists bransjesøndag. Men så långt kom jag aldrig, dels før att ingen ville gå ut med mig, och dels før att Justina och jag møjligen såg lite før djupt i glaset ænnu en kvæll. Det ær næstan, men som sagt, bara næstan (igen) som jag børjar bli lite orolig øver mina alkoholvanor hær uppe. Men det ær snabbt tillbakastællt till det vanliga i Maj nær jag flyttar hem igen.

Men nu ska jag alldeles (jag lær mig aldrig hur det ska stavas) strax gå ner i konferens salen før att sætta igång Kung Fu Panda åt gæsterna. Ikvæll kl. 20.00 blir det Ace Ventura. Jag ær lite lite avis, før jag hade också velat se Ace!

Ha en fantastisk kvæll mina vænner.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0