Missförstånd

Missförstånd kan vara otroligt roliga ibland. Speciellt när det är sex som är ämnet. Mer säger jag inte, men Elin Holvik, henne har man alltid roligt med! Holvik, det är den norska Elin, Rosenlund är den svenska! :)

Men nu är det tänkt att jag ska sova, lovade Ellen att jag skulle hoppa in och jobba imon mellan 19-21 så jag får gå upp tidigare imon så jag hinner. 
 Fick även ledigt av Ellen på söndag, då vi ska sitta ute på vår "altan" där vi skottat snö (okej, Tobbe har gjort det, men jag försökte hjälpa till. Bara det att Tobbe höll på att ha ihjäl mig). Där ska vi sitta i solen, dricka öl och grilla. Mys!

Tobbe, han är fantastisk. Men det har ni väl redan förstått? :)

Sov gott mina vänner. Snart är jag hemma i Sverige igen!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0