Lite extra är aldrig fel

45 minuter kvar tills jag börjar nu. Går in 3 extra timmar i receptionen idag med, så att Trine kan vila lite innan hon åker till jobbet.. Sen kl. 18 ska jag gå ner i restaurangen och leka servitris resten av kvällen.
 När kvällen är över, så är jag ledig till på måndag kl. 15. Då ska det städas, (igen) och det ska tvättas. Tobbe är också ledig på söndag, så jag funderar på om jag ska laga lite tacos eftersom jag var så duktig och handlade igår? Glad är jag i vilket fall som helst, för det är inte ofta vi är lediga tillsammans, eller att Tobbe är ledig överhuvudtaget. Han är duktig han!

Men jag längtar till på onsdag, det vill jag lova! Kl. 15 på onsdag lägger jag mig på massagebordet (heter det så?!?!) för att njuta av en 80 minuters klassisk massage borta på Vestlia SPA. Jag börjar få lite panik nu för att jag inte kan hitta min bikiniunderdel, jag som tänkt att bubbla lite före eller efter.

Det står så stilla i mitt huvud nu att det är som en black out, och detta är väl lite som en utfyllnadstext nu eftersom det inte blir så mycket mer idag. Men ha det bra, så hörs vi mer imorgon.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0