Lægenhet

Ja, nu sitter jag på jobbet igen.. Sista passet innan jag åker hem.. Inte mycket att gøra just nu så jag søker lite lægenhet, men vet ni vad? Det ær totalt hoppløst. Inte ens på blocket finns det någonting, eller jo, møblerad 1a? Ingentingen før mig. Iallafall inte møblerad. Just nu ær jag så desperat att jag nog till och med skulle sænka mig så lågt att ta en 1a, men absolut inte møblerad. Ær det någon av er som vet någon ledig lægenhet, eller har något tips? Jag ær SÅ øppen før førslag!

Vi ses snart mina vænner, woho!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0