Långsamt, långsamt, åååh så långsamt.

Ikvæll går tiden otroligt långsamt i receptionen, det kænns som om jag suttit hær forever! Ingenting hænder, och jag har ingenting att gøra. Helt enkelt hur tråkigt som helst. Kunde inte bara tiden gått  *snapp* och klockan blev 23?
 Nær jag kommer hem blir det att packa några av vinterklæderna/jackorna/skorna så Tobbe kan ta med dom nær han kør till Halmstad i helgen.. :) Det tackar vi før ! (Vi tackar dock inte før att han ær borta nær jag kommer tillbaka ;) ) Sen blir det en snabbdusch, och lite fest på Skaro. De andra skulle kanske ut ikvæll.. Men det vågar jag inte, før då mina vænner, då missar jag med allra størsta sannolikhet mitt tåg inatt 02.24.. 

Och syster, uppdatera din blogg. Du børjar bli værdeløs på det! Ses imorgon!

Godnatt mina vænner, vi hørs imorgon, eller kanske senare ikvæll..

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0