Knep och knåp.

Ja, det ska ni veta mina vænner. Att hær på Ustedalen hotell, hær ær vi alltid glada och har roligt! Det stæmmer iallafall idag, før idag har Elin och jag fått uppdrag i receptionen idag. Vårat uppdrag ligger egentligen lite på lekisleknivå. På våra nycklar vi har till rummen finns  en klisterlapp med rumsnumret på. Då de har suttit på ett bra tag, så ær dom inte riktigt lika snygga længre. Det ær då vår resepsjonssjef Hildegunn kommer på "Det kan Elin och Jessica gøra  nær de har tråkigt". Hur rætt har har hon inte? Men det ær lite farligt, så det ær nog egentligen inte lekisleknivå. Før jag har skurit mig på tre fingrar redan. Før innan vi kan sætta på den nya klisterlappen, så måste ju den andra bort!

Vi fick vårat April schema igår, øver Resepsjonen. Det ær ett otroligt bra schema pengamæssigt, fram till den 21 April. Då jobbar jag 15-23. Sen ær jag ledig fram till Skarverennshelgen som ær 24-26 April. "Ja, vadå?" tænker ni nu. Det ær bara det att, att før det førsta ær det otroligt tråkigt att sitta ledig hær uppe i 4 dagar som det blir, før att sen jobba 2-3 pass i restaurangen innan jag kan åka hem. Fast det tænker jag gøra i vilket fall som helst, før då kan Tobbe och jag åka hem tillsammans :) Det tycker vi om!

Ha en fin kvæll mina vænner.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0