hur kan man bli såhär

dålig på att skriva i sin blogg, trots att man dyrt och heligt lovar sig själv varje dag att bli bättre på allt?

Tobbe lämnade mig för ca 3 timmar sen, helt ensam i kalla Geilo. Han åker hem 4 dagar nu och jag kallar det att totalt iskallt och själviskt dumpa mig ensam mitt ute i ingenstans. För jag saknar han redan. Det känns inte rätt att vara här utan han, och sängen är enormt stor utan att ha han snarkande bredvid mig. Vem ska jag nu pussa på och smeka på kinden sådär så jag lugnar mig själv när jag vaknar och har drömt någonting? Vem ska nu ligga och hålla om mig sådär som bara Tobbe kan när jag ska sova? Tänk att fortfarande älska någon såhär mycket. Fantastiskt!

Jaa, jag vet, jag är en otrolig dramaqueen. Men det är jobbigt långa 4 dagar han ska vara borta. Så jag tänker sova fram till tisdag kl 14 (jag börjar jobba igen tis kl 15) och sen ska jag jobba non stop tills han kommer tillbaka, så kommer det bara kännas som om han varit bort i några timmar :) eller?

Ha det fint allihopa, och herregud vad jag längtar tills jag kommer hem på besök sista helgen i Mars. Woho!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0