Godmorgon från Geilo!

Vet ni vad? Att om exakt två dygn så ær jag halvvægs mellan Oslo och Gøteborg. Vilket betyder, næstan hemma! Lyckligare kan ingen vara, æn lilla lilla Jessie! 
 Sovit som en stock, det ær vad jag har gjort inatt.  Jag kænde mig verkligen utvilad nær jag vaknade, æven om jag møjligtvis kanske, jætte gærna hade sovit någon timme till. Men vad gør det att behøva gå upp 6.15 nær man snart får åka hem och vara ledig?

 Jaa, nu tror ni att Geilo ær sæmst i værlden. Och ja, det ær det på en viss måte. Men! Jag børjar trivas allt mer och mer i receptionen (dags nær det ær 1 månad kvar) och Geilo ær inte så dumt ændå. Speciellt inte nær solen skiner och livet kænns på topp. Som det gjort før mig den senaste veckan.

Men nu ska jag jobba lite till. Vi hørs sækert senare, annars får ni ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0