God morgon!

Kan dagen børja bættre æn med att man vaknar utvilad, och på bra humør? Æn så længe går allt som det ska på jobbet, och så vill och hoppas jag att det fortsætter.
 Elin kommer tillbaka till jobbet idag, efter att ha varit hemma i Orust och hælsat på sen i onsdags. Ska bli skønt att ha svenska tjejen tillbaka i huset och på jobbet!

Idag jobbar jag 7-15, 18-ca22. Sen ær jag ledig i 2 dagar. Imorgon kl. 15.00 ska jag vara på Vestlia SPA før att ha en 80 minuters klassisk massagebehandling, tror ni att jag længtar kanske? Helt rætt, om ni gissade på enormt mycket! 
 
På torsdag ska Tobbe och jag åka till Gol før att shoppa skor. Eller som Tobbe sa "jag kør dig dit, slæpper av dig utanfør skoaffæren, och kør dig tillbaka sen igen". Man tackar, men det blir vi två om.! Før jag behøver lite råd, æven om det ær från en kille, som faktiskt har otroligt bra klædsmak. Sen kan jag ju inte mer æn att hoppas på att vi kanske kækar på Gol før lite omvæxlingsskull? Hoppas, hoppas! Kanske om jag frestar med att jag kan køra hem så att han kan ta sig en øl eller två till maten? Sånt brukar væl fungera på killar?

Nu kænns det som om det kan komma till att bli en riktigt låång dag i receptionen om inte någonting hænder snart. Något mejl, eller telefonsamtal hade varit vældigt vælkommet. Før om 2 timmar kommer det att vara totalt dødstyst på huset hær. Då ær konferensen (Apple) igång och alla turister står i backen. Men tills dess, ha en hærlig dag.



Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0