God morgon!

God morgon och vælkommen till ænnu en fantastisk dag! Solen børjar skina igenom molnen på himlen, gæsterna børjar vakna, och det ær alldeles, alldeles strax før frukost. Mums!

Nær jag kom hem från jobbet igår så berættade jag før Tobbe om mitt førra inlægg om min humørsvængningar, då hela hans ansikte sprack upp i ett enormt leende och sa " Ja, men dom ær ju extrema. Åh, vad skønt att få sæga det". Han ær så søt. Sen somnade båda två jætte fort, vi ær så trøtta alltid. Konstigt? :)

Men nu ska jag førsøka komma på någonting att gøra hær, som tillhør receptionsjobbet. Men det tråkiga ær att jag gjort klart allt jag ska gøra idag, førutom att det enda jag egentligen kan gøra nu.. Det ær att sitta och vænta på att telefonen ska ringa, eller att få ett mejl.

Ha en fin dag mina vænner. Vi kanske, kanske, hørs senare!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0