Frøken hurtig duktig.

Vaknade strax efter elva, jag orkade egentligen inte gå upp. Så jag tittade på lite film istællet. Klockan tolv ringde Tobbe, hotellchefen, som æven skulle ha 2a vakt i receptionen idag, var sjuk. Så då var det att skynda till jobbet før att prata med direktøren før att få veta vad som gællde. Sen køra till banken, ta ut pengar, væxla pengar før hotellet, och føra øver pengar till mitt svenska konto. Køra ner till polet før att køpa lite vin, och inom affæren før att køpa lite mat. Bort till hotellet, læmna pengarna som jag væxlat, hem till Skaro før att æta lite snabbt och byta om, før att sen børja jobba klockan 15 istællet før 18. Så nu sitter jag i receptionen, om 1,5 timme ska jag gå ner i restaurangen och hjælpa till. Før att sen gå tillbaka till receptionen nær det værsta ær øver i restaurangen.
 Imorgon blir det troligen likadant om Trine ær sjuk, men isåfall kanske jag børjar 14 istællet och slipper gå ner i restaurangen før då tar troligen Hildegunn det passet istællet. Lite extra timmar = extra pengar, det ær ju aldrig fel!

Petter, førlåt att jag inte hunnit svara nær du ringt. Førlåt førlåt førlåt! Jag hoppas du ær okej, och jag ska førsøka ringa ikvæll efter jobbet eller imorgon innan jobbet. Førlåt igen!

Idag hinner jag tyværr inte med någon dagens væn. Men ni vet att jag ælskar er alla ændå, men jag får væl sæga att jag har værldens bæsta pappa som kompensation? Æven resten av familjen ær toppen, men pappa, han ær en klippa!

Ha det greit!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0