Från sol till snøstorm tillbaka till sol.

Jag pratade om mina humørsvængningar igår. Om hur extrema dom var, men det ær ingenting emot vædersvængningarna hær uppe, och då menar jag inte bara från dag till dag, utan hela dagarna. Imorse kl. 06.45 nær jag gick till jobbet, var det hærligt væder ute, med lite lite sol. Strax efter sju yrde snøstormen utanfør hotellet, och nu kvart øver tolv ær det strålande solsken och helt fantastiskt vackert væder. 
Det ær sådana hær dagar man ska vara ledig och åka pulka, skidor eller snowboard!
Lyckos min chef, Hildegunn, som skulle ut på skidor nu innan hon børjade jobba.

Vi hørs senare. Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Malin

You have to w8t :D

2009-03-17 @ 14:44:13

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0