Förmiddagspromenad

Att vakna när solen skiner på ens ansikte, det är ett av de bästa sätten att vakna på. Hoppade upp ur sängen, tog på mig lite myskläder och gick sen en liten promenad ner till byn, där jag hämtade upp mina tågbiljetter till Halmstad, och handlade lite frukost och frukt. Jag är stolt över mig själv, ingen choklad, inget godis, ingen läsk eller onyttigheter på 3 dagar nu. Fjärde dagen idag, och jag vet att det kommer brytas i helgen, men vad gör det om jag fortsätter med det när jag kommer tillbaka?
 Så nu har jag slutat röka, slutat snusa, slutat med godis, läsk och onyttigheter. Någon annan än jag som inte känner igen mig längre? :)

Ha en fin dag mina vänner. Nu ska jag läsa svenska Cosmo som jag fick tag på idag, för att sen åka och jobba kl. 15.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0