Femtio minuter kvar.

Ikvæll går tiden så otroligt, otroligt långsamt. Jag slutar om 50 min, och børjar igen kl. 7.00. Sen ær jag ledig mellan 15-18 imorgon før att sen jobba i restaurangen. Vilket jag inte ser fram emot, før att imorgon. Ja, imorgon, då kommer det att vara kaos i restaurangen. Kom ihåg att jag sagt det, har jag fel. Då blir jag lycklig!

Jag pratade med mamma innan idag, och med pappa och syster nu ikvæll. Min farfar skulle visst træffa någon chef før HFAB næsta vecka, och lægga in ett ord om mig.. Håll tummarna på att det kanske gør att jag får någon liten, liten chans på en lægenhet?

Vi har en værdeløs dansk hær uppe om ni vill veta det. En værdeløs dansk guide før Best Travel som vi samarbetar med. Han ær så totalt værdeløs.. Det spelar ingen roll om hur många gånger man ringer han, før att be han komma upp till hotellet, så dyker han inte upp. Han har en nota på 323:- som ska betalas,, + att vi fått papper till gæster som inte ens finns i vårat system. Vad den tokiga dansken håller på med, det ær det ingen som vet.

Åh, nu ska jag snart bort till Skaro och sova, och jag længtar! Det ska bli så skønt att sova ikvæll!
Sov gott mina vænner, och håll hårt i era drømmar.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0