Idag är jag och Tobbe lediga tillsammans. Vilket resulterat i att vi varit och handlat, och vart lite här och där på hotellet. Det finns verkligen ingenting att göra på fjället en söndag. Men jag gjorde precis klart grönsakerna till tacosen, och så gick jag in på blogg.se och såg att det var internationella kvinnodagen idag. Borde inte Tobbe då laga mat till mig idag tro? Mirakel har hänt innan så.. Nej, nu ska jag vara snäll. Han är faktiskt väldigt väldigt bra för mig.

Sitter här i sängen nu, Tobbe spelar poker på sin dator och jag ligger med en flaska rödvin jämte mig. Fantastiskt gott är det, Chateau St André, Cote du Rhone 2006. Jag började ju dock dricka på den igår, så det är nog bara 2 glas kvar.. Men det får bli en kall öl till tacosen ikväll.. För det blir kanske utgång ju !! Woho!!

Men nu ska jag försöka läsa lite i min bok som jag fick av mamma förra veckan. Den verkar riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Alex :)

Fy fan vad jag är avundsjuk på dig :) ville bara kika in och säga att jag saknar dig.. Puss&Kram

2009-03-09 @ 11:29:17

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0