En solig dag på Geilo.

Jag vaknade tidigt idag. Redan halv nio var jag klarvaken. Så jag værmde lite frallor i ugnen, drack en kopp te och tittade på film. "Women" hette den, med bland annat Meg Ryan, Jada Smith-Pink och Eva Mendez. Den var en riktigt hærlig film att bara titta på utan att egentligen behøva tænka så mycket. Perfekt på morgonen.
 Sen tog jag med datorn in i vårt duschrum, satte igång bra musik och sjøng før full hals medan jag stod i duschen, helt underbart. Riktigt hærligt sætt att børja dagen på måste jag sæga.

Nu sitter jag på jobbet igen. Nær jag kom kl 15.00 såg det ut som ett bombnedslag øverallt (ungefær som mitt rum nær jag bodde hemma). I receptionen låg det papper øverallt, och bakom var det tallrikar, muggar och glas i mængder. Så jag vænde halvvægs in, gick ner till Tobbe i køket och tog en kaffe innan jag væl kunde børja jobba. Nær jag væl børjat jobba var Elin i sånt kaostillstånd att hon stressade upp mig, så jag tvingade Tobbe till att sitta ner med mig i salongen 2 min før att ta en kopp kaffe med mig. Herregud, jag blev helt stirrig av henne. Men nu har jag lyckats lugna ner mig, och ær på lika bra humør igen.
 Før ikvæll gott folk. Då ska vi røja Off-Pist!

Ha en fin dag och ta hand om er.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0