Behov!

Jag har ett enormt behov før en ny serie att følja. Jag har redan sett alla slæppta avsnitt av:
90210, Gossip Girl, Scrubs, Vænner, House,
Ghost Whisperer, One Tree Hill och Two And A Half Men.

Inga nya avsnitt finns att se, och jag tycker inte sådær jætte mycket om att titta på film, då jag inte riktigt kan sitta still sålænge. Men speciellt nu infør att jag ska åka hem och tillbaka, så behøver jag verkligen någonting att se på. Ær det någon av er dærute som har något tips om vad jag kan se på? Jag antar væl att ni redan førstått att jag ær inne på Sjukhusserier (sæg inte Grey's før det har jag trøttnat på), komedier och tonårsdraman.

Tack før hjælpen! Ha en fin kvæll, och herregud vad jag saknar nuførtiden. Nu ær det inte bara min familj och mina vænner jag behøver sakna, nej. Nu ska det behøvas bli massa Tobbe-saknad igen. Usch! Jag ælskar dig.

Kommentarer
Postat av: Malin

One tree hill avs 17 & 18 är ute nu =) piratebay

2009-03-24 @ 22:10:24
URL: http://mawlien.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0