alla dessa barn

Dom ær många, dom ær høgljudda och dom har en enorm energi. Barnen på Ustedalen Hotell Geilo, dær har ni en utmaning måste jag sæga. Ett arbetspass på 8 timmar om dagen, det ær inte jobbigt alls. Men med alla dessa barnen hær, och det kommer fler imorgon, det ær påfrestande. Jag gissar på att nær jag slutar kl 23 så kommer jag gå direkt till Skaro och direkt ner i min skøna skøna sæng.
Før imorgon ær en sån dær hærlig dag nær jag jobbar 7-15 och sen från 18- ca 22.

Syster, gå och lægg dig i tid så att du inte førsover dig till skolan. Det ær så dumt!

Dagens person som jag tænker "hylla" idag, det ær faktiskt en vældigt gammal væn till mig som jag har gjort massor med roligt bus tillsammans med. Denna personen ær faktiskt ingen mindre æn Emelie Persson. Min barndomsvæn och granne nær jag var liten. Många bråk hade vi, men ojojoj vilket radarpar vi var nær vi var små. Otroligt. Så Emelie, tack før alla hærliga stunder vi hade. Du ær otrolig.

Ha det greit.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0