addicted

90210, Gossip girl, One tree hill, Two and a half men, House, Ghost whisperer.
Där har ni några av serierna som jag blivit totalt manisk till att följa. Bara idag har jag sett en hel säsong (första) av det nya Beverly Hills 90210. Och herregud vilken sucker jag är för dramaserier.
 Serier passar mig perfekt, jag har varken lusten eller tålamodet till att titta på en hel film i sträck, men serierna (okej jag erkänner jag tittar på dom i sträck) är helt fantastiska. Kolla några avsnitt, ta en paus. Sen titta på några avsnitt till. Det är inte samma sak om du tittar på en halv film, pausa och för att sen titta på slutet, och oftast är filmerna så otroligt långa! 
 Absolut ingenting för otåliga personer som mig!

Sen vill jag lite halvt som halvt tillägna mitt hjärta åt en fantastisk person i min närhet. Malin heter denna fantastiska person. I vått och torrt ställer hon upp för mig, och det bästa med henne är att hon alltid säger vad hon tycker och tänker. Där är det ingen som kommer undan! Du är helt fantastisk Malin och jag är så otroligt tacksam för att du är du. Ikväll behövde jag verkligen dig, och du fixade biffen som du alltid gör. Du fick upp mina ögon. Ett enormt stort tack till dig! Du är en underbar vän och kollega.

Och Tobbe, jag saknar dig! Jag borde klara av att vara utan dig här uppe i alla fall i en dag. Men det är jobbigt utan dig. Jag känner mig lite vilse utan dig. Men jag hoppas att du har det härligt hemma och jag håller tummarna stenhårt för dig imorgon. Men du är så bra och charmig att du kommer slå dom med häpnad. Förlåt för att jag inte alltid litat och trott på dig.
 Jag är så glad att jag åkte upp hit till Geilo för att säsonga med dig. Du har öppnat mina ögon här uppe och fått mig att inse saker som jag inte trodde skulle hända mig. Att jag verkligen är så lyckligt lottad gör mig lika glad varje morgon när jag vaknar. Trots mina misstag och allt som jag gjort, så är du fortfarande så fantastisk mot mig. Jag älskar dig. ♥

Idag har jag även varit så otroligt duktig att jag städat. Jag har torkat varje vrå i mitt och Tobbes rum i vårt lilla världshus (vi är danskar, polskor, spanjorer och svenskar som bor här). Jag stod på mina bara knän och tvättade golvet, för jag kunde inte hitta moppen någonstans. Var har dessa tokiga polacker gjort av den tro?
 Jag har bytt sängkläder och bäddat jätte fint, trots att det inte syns längre eftersom jag är så bra på att bre ut mig sängen. Till och med vårt ena fönster fick sig en omgång, men jag är ju inte så smart vilket ni som känner mig vet... Att tvätta fönster när det är minusgrader ute, inte så smart kanske? Men nu har jag lärt mig den läxan!

Ha det greit vänner, och håll tummarna för mig. Jag är nervös!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig! Jag kan göra din blogg fin om du vill! <3

2009-03-03 @ 00:36:36
URL: http://mawlien.blogg.se/
Postat av: Peter

Både du och Malin är fina. Det är inte bara quizdeltagarna som gör att jag älskar mina onsdagkvällar!



Kom hem snaaaaart! :-) Kram Peter



2009-03-03 @ 03:09:35
URL: http://www.studiomannen.se

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0