fifty minutes to go-'

Åh, snart slut før dagen. Då får jag pussas lite med min nattvakt innan jag går bort till Skaro før att sova innan jobbet och resan imorgon. Och nattvakten ær inte en gammal konstig ståfil, utan en snygg ung man. Min alldeles egna snygga man.
Om 26 timmar sætter jag føtterna på hemmaplan. Storstæder i all æra. Men Halmstad, det ær hem ljuva hem.
 Nu ær det bara før mig att stænga pianobaren (dær jag sålt två varmchoklad med grædde) och rækna kassan kvar. Jag længtar verkligen efter att få sova nu, efter att ha somnat 5 imorse, før att gå upp 6.30..
 Men i helgen då blir det lyxliv. Sovmorgon varenda dag !

Ha det greit,
Jessica

Kommentarer
Postat av: Evve

Oj, vad hittade jag här. Blev förvånad själv faktikst! Vad kul att bloggar så flitigt, alltid kul att läsa vad alla gör nu för någonting, men de flesta har ju flyttat i väg! Ha de så bra, Puss&kram Evve

2009-01-28 @ 12:57:00
URL: http://evvem.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0