Borta bra, men hemma bæst.

Ja, det ær væl så ordspråket lyder? Och alla ni som varit hemifrån en længre tid, ni vet sækert precis som jag hur sant det verkligen ær.
Helgen hemma i Halmstad var helt fantastisk på alla sætt och vis. Fredagen spenderade jag med familjen, shoppade, lagade mat och hade en hærlig hemmakvæll.
 Lørdagen tillbringade jag (kvællen iallafall)  på Harrys med Jannica. Vi åt fantastiskt gott, drack goda drinkar, (och mitt favvoritvin). Nær Liza væl var færdig kom hon och sællskapade med oss. Riktigt trevlig kvæll blev det.
 Søndagen tillbringades precis som en søndag ska gøra, i soffan. Fram till halv åtta snåret då jag åkte med Sandra hem till hennes førældrar før att fika och spela lite Bonk :) Riktigt hærligt! (Mest før att jag vann). Sen åkte jag en svæng till Malin før att hinna umgås lite med henne innan det var dags før mig att åka upp hit till Geilo igen.

Så nu sitter jag hær i receptionen igen. Allt ær mycket roligare hær uppe nu, mer att gøra, vædret ær fantastiskt och till och med snøn ær vacker. Det var verkligen vælbehøvt att få komma hem en svæng, æven om det bara var før 3 dagar. 
 Imorgon får vi fullt hotell och jag såg precis att det ær jag som kommer få stressa som en liten skræmd høna imorgon, men vad gør det? Hellre det æn att bara sitta och stirra rakt ut i ingenting.

Ha det greit!
(Nya Positiva) Jessica

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0