TREHUNDRA DANSKAR!!!!

Ja men så har vi ju då den veckan jag har sett fram emot, för då är en snart slut!

Igår var dagen D på jobbet. 300 danskar (okej, ca 20 svenskar också) kom till hotellet. TOTALT kaos! Igår jobbade jag i restaurangen. Fy fasen säger jag bara. Så har jag aldrig sprungit i hela mitt liv. Men jäklar var bra vi klarade det"!! Helt otroligt. Men aj vad trött jag var sen.
Eloge till Lasse och Stephen som lärt mig (lite) danska!!!! Annars hade jag nog inte klarat det igår.

Så idag var det dags att sitta 2a vakten i receptionen. Det gick HUUUUR bra som helst.. Fram tills att Hildegunn gick hem.. Eller jaa, det gick väl bra efter det med. Men det värsta började när en av gästerna hade kaffekaos vid kaffemaskinen. Det var så mycket kaffe överallt. Så skulle Tobbe och Ramon hjälpa mig.. Och ******* vad arg jag blev då. Stå och dumförklara mig inför gästerna?! INTE OKEJ!! *** så arg jag blev då. Sen efter det vart det totalt oorganiserat kaos. Det var slut på kaffekoppar, telefonen ringde. 100 danska barn sprang runt och lekte och skrek, folk skulle ställa frågor. Herregud!! Att jag klarade denna kvällen är ett under. Men nu klarar jag allt.


Förlåt mamma och pappa, men vill ni har barnbarn, så får ni helt och hållet lita på Malin och Dennis från och med nu. Så det såå =)

                                                                                Ha det greit!!
                                                                                

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0