tøntig

Nu sitter jag hær på jobbet igen. Sovit ca 3 timmar inatt, rekord?! Haha. Jag och Tobbe hade en låång, utdragen hæftig diskussion igår (inte mot varandra på ett argt och elakt sætt) om jobbet och orættvisor. Och om mitt humør- let's face it. Jag har otroliga humøsvængningar.

Jag ælskar något i ena sekunden, andra sekunden hatar jag det. Før mig ær det oftast antingen eller, det finns liksom inget sånt dær mellanting.Och ofta ær det Tobbe som får ta smællen. Stackarn.
 Och så sen nær jag varit arg på någonting (god knows what) så får jag dåligt samvete før att jag førsøkt starta bråk med Tobbe bara før att få utlopp før mina kænslor, men det ær inte rættvist.

Men livet ær inte rættvist tænker ni nu. Nej fasen det kan jag skriva upp på att det inte ær. Før livet ær så orættvist det bara kan bli. Men istællet før att skriva om det nu och bli på dåligt humør, så tænker jag ta mig ett (kanske två) tuggummin och dricka min tredje kopp kaffe før dagen.

Før nu ær det 8 dagar sen jag slutade snusa och røka. Stolt , det ær vad jag ær øver mig sjælv!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0