Promenad genom snön..

Idag har jag både varit lat och duktig. Jag vaknade vid tolv, och tittade ut. Snö, i mängder. Precis som att det inte snöat tillräckligt redan?
 Jag som hade tänkt att gå en promenad idag, runt hela Ustedalsfjorden, en slinga som är ca 1,1 mil. Men istället gick jag och gjorde några knäckebröd med ost på och kollade på film. "The accidental Husband" med Uma Thurman, mysig kärleksfilm.
 Sen kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv, tro det eller ej! Men jag klädde på mig massor med kläder och begav mig ut i snön för att gå till "centrum" för att handla lite mat. (Mamma har varit en ängel och fört över pengar till mig). Så nu har jag till och med lite att välja mellan när jag ska äta!! Underbart. 
 
 Så nu ligger jag här.. Funderar på vad jag ska göra resten av dagen.. Och vart Tobbe tagit vägen.. Trodde han skulle ha slutat nu.. Men Norge är Norge. Allt går sloow. Tror jag ska dricka mitt jordgubbste som står här jämte mig och titta på senaste avsnittet av One Tree Hill som jag försökt se tre gånger nu, och Tobbe har tjatat hål i huvudet på mig så jag fått stänga av det.. Sen kanske det blir några avsnitt av House..

                         Vi hörs!
                               Ha det greit!
                                

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0