fredagkväll

Inte trodde jag att jag skulle kunna ha en sån här härlig fredagkväll. Åkte till byn med Tobbe och Tito innan (jag vågar inte köra Tobbes bil, det är därför jag gick innan) Vi lämnade in tipset och sen köpte vi lite öl till helgen. Sen hade jag och tobbe (okej okej, mest Tobbe!) en jäkla massa problem med att föra över mina pengar till mitt konto, men jag tror att det löste sig!

Nu sitter jag i sängen med massor med tända (choklad)ljus, härlig musik, snö utanför fönstret och ett glas vin. Lite pizza har jag även lagat. Det var så jobbigt att öppna kartongen och slänga in den i ugnen. Hah!

Men även om jag har det mysigt längtar jag tills dess att Tobbe♥ slutar så jag kan få retas och pussas lite!

                      Ha det greit!
                   

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0