Jag ser det snöar..

Och det är så sjuukt vackert. Tog en massa bilder påväg hem från jobbet...Från mobilen, vilket betyder att jag inte kan lägga upp dom här.. För jag hittar inte sladden??

Jag har kommit fram till att jag har världens bästa vänner, bästa jobb, jaa helt enkelt världens bästa liv. Det finns ingenting jag skulle vela ändra på just nu.. Wow säger jag bara! VÄRLDENS finaste Sandra sov här inatt.. Eller, jag sov på hennes axel när vi kollade på film ;) haha!
 Och fina Evve kommer hem på måndag. Fantastiskt!!

Ute snöar det som sagt. Och det har lagt sig så vackert. Romantikern i mig kommer nästan fram :)
Imorgon blir det lunch och shopping med Emelie, sen jobb..Hela veckan känns det som.. Jag som har min lediga helg.. MEn nej då jobbar jag två av de dagarna.. Men vad gör man inte för sina arbetskamrater??:)

Sovaaa blir det nu.

Ha det fint.

Puss och kram!!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0