Idol+ Glee betyder detta..?

... att jag blivit en nörd?

Herregud. Jag är helt inne i idol i år. HEJA ERIK är det enda jag kan säga. Men de två rätta är i final! Om bara Mariette hållt sig kvar hade det vart ännu bättre!! (Ja, jag är lite partisk eftersom hon kommer från fina fina Halmstad!!)

Och nu kollar jag på Glee. Även detta är jag helt fast i. (Elize är likadan. Även hon är fast!! Trots att hon ska upp och börja jobba klockan tolv ligger hon fortfarande och tittar på denna fantastiska serie!!). Har tittat på 5 avsnitt i streck nu. Gör det mig till en töntig nörd? FÖr isåfall är jag en stolt och töntig nörd! Ha.

Imorgon blir det att träna med Malin halv fyra , box-passet på Form, sen börja jobba 17.30. Härligt att komma tillbaka till jobbet igen. Ägaren till Harrys där jag jobbar har gjort en otroligt fin sak i veckan. Skänkt pengar till Halmstads katthem så de kan fortsätta driva sin verksamhet. Fantastiskt!!

Nej, nu blir det tillbaka till Glee (och en kopp kaffe?)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha Heja Erik!

2009-12-07 @ 10:24:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0