Framtiden ser ljus ut

Alla pusselbitar verkar lägga sig. Livet ser ljusare ut. Leendet blir större. Känslan av välbefinnande blir sakta starkare och starkare.

Ja, vad ska jag säga? Igår på jobbet hade jag och Malin världens bästa stängning, och det var riktigt roligt att jobba (förutom när klant-jessica i början av kvällen häller en öl och en shot över sig själv). Inatt var första gången på länge som jag sovit bra och utan mardrömmar. Min lägenhet är fin och heelt underbar, mina vänner är bäst och mina familj är fantastisk. Vad mer kan man önska sig?

Idag är livet på topp. Det känns riktigt bra. Allt känns riktigt bra.

Nu blir det dags att sminka sig lite och byta om till Harry´s kläderna för 16.00 börjar dagens pass. Sen är jag ledig torsdag, fredag. Och på fredag blir det IDOL-final hos pappa !!

Ha en fin dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0