flickan från det blå..

Med JImmy J. Tänk om jag kunde vara hon?

Kvällen har varit riktigt bra. Med både goda och onda råd?! Ibland känner jag mig hemsk. Men ensam är man bäst. För då är det de bästa idéerna som kommer fram? :)
 
Jag saknar någon, någon att hålla om. Som håller om mig. Usch! Denna jäkla känsla.

Och alla mardrömmar. Inte en natt har jag fått sova utan alla mardrömmar denna veckan som gått. Inatt skrämde den livet ur mig. Jag vaknade vettskrämd, med skenande hjärta och iskall. Tänk om den hade vart verklig? Tänk om någon kidnappat fina Hannah medan jag passade henne? Tänk om det hade hänt mig det som hände efteråt som jag inte ens vill tänka på? Usch :(

Puss och kram!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0