Världens sämsta!!

Herregud, det är över en vecka sen jag lämnade Geilo och Norge, det har gått så fort! Halmstad är fantastiskt, solen och värmen, alla vännerna och familjen. Helt enkelt, jag är överlycklig!!!

Jag har varit världens sämsta på att uppdatera här eftersom jag knappt har varit hemma en minut känns det som. Buzz hos Elize ( och Helena ibland) på nätterna, sova en snabbis, fika, shoppa med vännerna. Hinna med en kaffe med mamma. Ja ni vet hur det är? 24 timmar på ett dygn, vem kom på det där dumma egentligen?

Men iallafall. Imorgon blir det musikquiz på Harrys med Caroline Klinker, och på torsdag är det premiär på fantastiska fantastiska Trottobar! Caroline Klinker har vart en pärla och fixat VIP biljetter till henne, mig och Elize, om jag ser fram emot detta och allt som händer i sommar. Slutet av Maj/början av Juni blir det inflytt i lägenheten.. Tobbe flyttar också hem från Geilo ♥ (JIPPI!!), konfirmation i Norge sista helgen i Maj och börja jobba på Harrys igen.

Nu ska jag bädda ner mig i mitt provisoriska sovrum(lillebrors rum) för att försöka ta itu med alla flyttkartonger och all tvätt imorgon. Sov gott och ha en fin dag imorgon!

Jessica.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0