Världens sämsta självdisciplin

Jag hatar att erkänna det, men Tobbe har rätt ofta, lite för ofta kanske? Jag har världens sämsta sjävldisciplin. Se bara med nikotinet, visst jag har slutat. Men hur lång tid tog det inte?
 Så nu har jag påbörjat nästa steg. Operaion nyttigt liv. Börja gå ut och gå, äta nyttigare och bättre. Försöka minska 2 storlekar. Men vad gör jag? JO, jag äter choklad, en bulle och dricker en cola. På min andra dag som nyttig. Jag är verkligen värdelös på sjävldisciplin. Jag behöver en egen PT som håller koll på mig dygnet runt hela tiden. Nu!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0