Upp och Ner

Åh, så glad jag var! Jag satt på ellos.se och klickade hem klänningar, bikinis och armband. Lite, bara lite till, tänkte jag när jag satt och beundrade de vackra klänningarna. Men oj, det skulle jag inte ha gjort. Tack vare det där, liite till, kunde jag inte beställa kläderna. Wiips sa det så stod det "denna sidan är inte tillgänglig för tillfället". Nej, då ska de fixa med hemsidan mitt upp i allt. Varför gör man inte sådant här på nätterna istället? Då det inte är speciellt många som sitter och vill beställa kläder? Jag hoppas verkligen att min beställning ligger kvar på mitt konto, för bikinin jag beställde, är en av de finaste jag sett på länge!
 
1,5 timme kvar har jag på min näst sista 1a vakt. Imorgon och på lördag har jag 2a vakt, och min sista 1a vakt är på söndag, som även är min sista dag här i Geilo (okej, jag åker på måndag, så sista och sista...), Det är så ofattbart skönt, och roligt att få komma hem! Halmstad, älskade, älskade Halmstad. Nej, nu är det nog med nostalgi (!?), back to business (med alla våra 11 gäster) =)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0