tempo, tempo, tempo.

Vilken dag alltså. Så mycket att göra på så lite tid. Fantastiskt roligt. Kändes nästan, men bara nästan, som att jobba på Harrys igen. Som jag saknar så otroligt mkt! Snart blir det tillbaka till "det gamla vanliga" och om jag längtar!! Det finns inte någon eller något som kan få mig att flytta från Halmstad igen, eller jo, kanske till Göteborg, det är den enda staden jag skulle kunna tänka mig att flytta till.. För det är nära hem!
 Och Malin, jag vill inte att du ska flytta till hösten. Stockholm är såå jäkla långt bort!!

Trots att jag vill hem NU, så vet jag att jag kommer bli rastlös direkt när jag kommer hem,. För är det någonting jag absolut inte vill, så är det att flytta hem till mamma och pappa igen. Ingenting emot er !! Absolut inte, men det kommer inte att fungera, det vet både jag och dom redan (tror jag).Men vad gör man inte? Hellre det än att bo på gatan =)

Sov gott mina vänner, det borde jag göra. För jag börjar jobba kl.7 imorgon bitti.  Puss och kram!

Och Petter, du är så otroligt fantastisk! Jag är så glad att jag har dig!!

just take me away, i've got nothing more to say.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0