Sista vinkvällen på fjället

Sitter här på nedervåningen i vårt hus med Elin ovh Justina.. Vinet och ölen flödar (mest vinet) och vi sitter och tävlar med varandra på youtube. Vem sjunger vilken sång? Herregud, vi har så olika musiksmak att det är helt otroligt, men roligt har vi. Jag kommer sakna det här lite, att sitta, dricka vin,bli lite småfull och bara prata och har roligt. Wow. Så imorgon åker Elin hem, och när hon kommer tillbaka är jag hemma =) Så ikväll är det Justina, Elins och min sista vinkväll sammen. LIte sorgligt, men ett litet besök kan jag väl tänka mig att göra?=)
Sov gott mina vänner, vi ses snart! Nu blir det lite gossipgirl innan sovdags !!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0