Sista dagen på Geilo

Wow, det har gått fort. Sista dagen på jobbet idag, och sista dagen på Geilo. 13.39 imorgon går mitt tåg mot Halmstad, och jag måste sæga att det kænns fantastiskt.!!

Sa "hej då" till Hildegunn (receptionschefen) igår, vilket inte var jætte roligt. Hon ær helt fantastisk men hon fick mig att lova att inte sæga hej då, utan att vi ses igen. Imorgon innan tåget går ska jag gå hit till hotellet och sæga hej då till alla som ær hær (vilket nog inte ær många eftersom vi har stængt då).
 Jag tænkte inte på detta att det skulle bli jobbigt att sæga hej då till alla.. Før visst, jag har inte trivts jætte bra på Geilo, och jobbet har væl blivit lite långtråkigt ibland (jag ær ju så van vid tempo, tempo!!) men jag kommer sakna många av personerna som jag jobbat med hær. Men som Hildegunn sa, jag får komma och hælsa på, kanske jobba någon vecka i høst om det finns tillfælle.

Men det kænns ændå så bra! Att få komma hem till Halmstad, vænnerna, familjen. Allt det dær som ær "hemma". Men det bæsta ær också att jag vet att Tobbe kommer vara hemma i sommar. Inte hær uppe, ett helt land och næstan 80 mil bort.  Med detta avslutar jag dagens "sorg" før Geilo.

Som svar till dig syster. Pappa fyller år næsta vecka, då måste det ændå bakas tårta, så det ær klart vi ska æta tårta! :-)

Ha en fin dag mina vænner. Så hørs och ses vi jætte snart!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0