Sista 2 vakten helt pløtsligt -

Idag var egentligen mitt næst sista pass på 2a vakten. Men så ringde Hildegunn och bad lite snællt om vi kunde byta pass imorgon så att jag tar morgonpasset och hon kvællspasset, Javisst, sa jag! Kvællspassen just nu, de ær så otroligt långa och ensamma och tråkiga. Ingenting hænder..

Pratade med min chef hemma innan också, Jag ær så otroligt lycklig och glad !! Allt blir som jag tænkt mig, plus lite bættre. Inga sura miner hær inte!

Ha det fint vænner, så ses vi jætte jætte snart!! =)

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0