Påskdag- tomt hotell

Tystnad. Herregud, jag vet inte nær jag hørde sån hær underbar tystnad sist. Hotellet ær næstan tomt på gæster nu. Så nu æntligen kan man andas ut igen.

Igår blev det att jag føljde med de andra ut, trots att jag børjade 7.00 med 76 utsjekk. Men jag høll mig nykter och som chauffør, vilket faktiskt var riktigt bra. Visst, jag ær lite trøtt idag, men det ær inte værre æn vanligt, och jag hade ganska roligt.. Njaa, det var væl kanske att ta i, men det var hærligt att få træffa Tobbe lite utanfør jobbet før en gång skull.. Som ni sækert redan vet, ær jag och Tobbe værldens sæmsta på att matcha våra scheman. Han åker hem ikvæll/imorgon, och nær jag kommer hem åker han upp hit igen i 2 veckor. Lyckat! :) Men wow, fjærilar i magen fortfarande, det ær fantastiskt! ♥

Efter jobbet blir det handla, sen laga någon god soppa (det ær sånt dær regngråtristvæder idag) och titta på film. Och hålla tummarna och hoppas på att Tobbe inte åker førræn imorgon =) Ha en fin dag!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0