Påsk i Norge!

Wow vilken dag!! Jag vaknade utvilad, (vilket inte vad konstigt då jag somnade 8 igårkvæll) och på værldens bæsta humør, som fortfarande håller i sig. Solen sken utanfør fønstret och det ær så varmt ute!

Påsken har ju tjuvstartat hær i Norge, då det ær palmehelgen, och gæsterna strømmar in på hotellet. Helt fantastiskt ær det med alla dessa glada och trevliga gæster. Det finns massor att gøra hela tiden, så det ær inte en tråkig stund! Tænk om det alltid kunde vara såhær? :) En vecka till med detta, jag ser verkligen fram emot det!

Sjælvklart ser jag fram emot tisdag också. Då jag fyller år. Hurra hurra hurra hurraaa! Två andra datum att se fram emot ær 20/21 April (nær jag flyttar hem igen) och 1 Juli nær jag får min lægenhet!!!

Men nu ær det back to work! Ha en hærlig kvæll!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0