Onödigt men fantastiskt roligt.


Tänk att man kan bli såhär kär. Du är helt fantastisk! Jag älskar dig.
Är han inte bara sjukt snygg? ;-)




Jag stoltserar i mitt nya "pannband" och med ett fantastiskt gott vin medan Justina lagar mat =) Mums!



Efter mitt inlägg med mina fantastiskt fina blommor jag fick av Tobbe på min födelsedag kände jag för att visa min smaskiga tårta som jag bakade på min 21årsdag!!

Det här var allt för ikväll. Nu ska jag sova. Börjar kl. 7 imorgon. Ligger här och saknar min Tobbe väldans mycket, men vi ska gå ut och äta på onsdag =) Och sen efter det blir det bio eller hemmamys med film. JAG ÄR KÄR =) (man kan faktiskt vara det fortfarande ;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vi måste äta tårta när du kommer hem med ..

2009-04-18 @ 15:37:21
URL: http://mawlien.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0