Lååångfredagen

Denna dagen blir nog allt annat æn lång, attans sæger jag bara! Jag orkade mig verkligen inte upp ur sængen idag. Først 14.15 lyckades jag få fart på mig sjælv, (jag børjar ju jobba 15) =) Nu sitter jag i receptionen, (vældigt) utvilad och på strålande humør.  Hotellet ær fullt in på sista rummet och alla ær på fantastiskt humør. 

Jag lyckades inte få med mig Elin och Justina ut igår, men vad gjorde det? Jag lade mig och tittade på Bones, som en vældigt bra! Sen kom Tobbe upp från Peter och var på extremt hærligt humør. Førutom att han alltid ska hålla på att jævlas då =) Somnade nog ganska tidigt, ær inte helt hundra på vad klockan var. Men minst 12 timmars sømn har det nog blivit inatt.

En dag jag inte ser fram emot, det ær søndag. Då jag har 76 rom ska sjekka ut och næstan alla ær stamgjester. Mycket att gøra? Det kan ni lita på!! =)

Ha en fortsatt fin påsk och långfredag vænner =)


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0