Hærlig påskøverraskning

Idag har jag haft ups and downs så det sjunger om det. Allt har varit kaos i receptionen, jag har fått stæda upp så otroligt mycket efter att den andra tjejen gick av førsta vakten. Jag førstår inte hur man kan gøra så mycket fel, eller hon kanske bara inte brydde sig om att gøra det hon skulle? Helt enkelt som min kloka Tobbe sa en gång.
Man ska aldrig gå ut och dricka om man inte kan skøta sitt jobb dagen efter!!

Men en av de hærliga tingen som hænt idag ær att jag fått kort av min mormor, hon ær så hærlig. Otroligt glad blev jag, och så nær jag kom till jobbet, så kom en av stammgjesterna fram till mig och vet ni vad? Jag fick ett "glas"påskægg med godis i av henne, før jag førtjænade det :) Tack tack!! =)

Men nu ær det bara 2 timmar kvar tills jag får gå hem =) Woho! Om 1,5 vecka ær jag hemma i Halmstad, før gott. Jippi!

Ha en fin kvæll mina vænner.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0