God morgon!

Det ær fantastiskt skønt att børja 7 på morgonen faktiskt. Ærligt nu, utan någon som helst ironi. Tænk sjælva, att gå upp halv sju på morgonen, børja 7, sluta kl. 15. Sen har man hela dagen på sig att gøra så mycket annat. Visst finns det førdelar med att børja kl. 15 som jag brukar gøra också. Sova sova sova heter denna førdel. :)
 Men wow, det ær sjukt skønt att gå upp tidigt, (nær man ær pigg nog før det). Trots att det ær så otroligt najs, så sover jag alltid, alltid længe nær jag ær ledig. Varfør? Før att slippa behøva gøra någonting, och før att jag ær en av de lataste personerna ni någonsin træffat. Men det visste ni væl førstås redan?

Inatt kunde jag verkligen inte sova, så jag kollade på Bones, en otroligt bra serie. Jag ælskar polisserier, men denna serien ær helt fantastisk (ja jag gillar det ordet :-) ). Inte nog med att det ær bra handling och skådespelare, ironin och den låga humorn gør det så otroligt mycket mer æn en polisserie!
 Nær jag låg dær och tittade på Bones kunde jag inte låta bli att bli avundsjuk på Tobbe dær han sov djupt jæmte mig. Okej att han var helt totalt slut nær han somnade, men han såg ut att sova så gott. Han ær också så otroligt snygg nær han sover :)

Ha en fin dag mina vænner!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0