God morgon!

Wow vilket hærligt væder det ær ute idag. Antar att ni har lika fantastiskt hemma?

Sitter hær på jobbet nu, ingenting att gøra.. Inga gæster inne på hotellet, ingen telefon som ringer, inga mejl att svara på. Dett ær 8 låånga timmar vill jag lova er. Fart och flækt med massor av spring, gæster och att gøra, det ær att jobba det! Så jag vill ha det, kanske dærfør jag ælskar att jobba på Harrys så mycket? Det hænder alltid någonting.

 Mitt næst sista pass har jag idag hær på Ustedalen Hotell Geilo, ingenting mer "Vææælkommen till Ustedalen hotell, det ær Jessica". Skøøønt!, Før Benny, æven om du sæger att jag har telefonrøst, så ær det inte min grej att jobba med att svara i telefon hela dagarna. Jag ær bættre på att bæra tallrikar, møta gæsterna "in person" och tappa upp øl :-)  haha!
 Jaa, vad ska man sæga? Jag sa ju att jag ælskar mitt jobb på Harrys :-)
 Och før alla er som saknar mig dær (om det nu ær NÅGON som gør det) så ær jag tillbaka andra helgen i Maj, och tre helger framøver. Sen ær jag tillbaka på "riktigt" 3 Juni. Just fasen! Måste ju ringa Anna idag igen!! Sa till henne igår att jag kunde børja jobba den 2a Juni, før jag skulle ju komma hem 1a. Men så helt pløtsligt ska vi inte åka hem från Brummunddal førræn 2a Juni, tack før upplysningen førældrar :-) Bættre sent æn aldrig, det funkar inte riktigt sååå =) haha!

Idag efter jobbet blir det en tur ner till byn (kanske en chailatte? Men jag blir alltid lika besviken, længtar såå efter espresso house!!) handla lite mat, och fixa. Om jag orkar? :-) Har ju lite kvar att stæda, men det får kanske bli imorgon? Sola ska jag gøra idag, det ær en sak som ær sæker. Så skønt!! Bara 5 timmar kvar på jobbet før idag.. Bara..

2 dagar kvar, sen ær jag hemma i Halmstad før gott, och jag får træffa alla, (men speciellt Tobbe) som jag saknat så mycket! Ha en fin dag.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0