Döm inte boken för dess omslag

Wow säger jag bara! Satt igårkväll och tittade lite på aftonbladet (som jag alltid gör =) ) och hittade detta klippet http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY från Britains got talant. Helt fantastisk röst har denna kvinnan, utskrattad från början och hyllad av stående ovationer när sången är slut. Wow.

Såna här personer visar verkligen att man ALDRIG ska döma personen efter utseendet. Att vi människor är så ytliga är verkligen hemskt. Jag satt och tänkte att "herregud, gå av scenen nu kvinna!!" innan hon började sjunga, och om jag fick svälja mina "ord"!!!
 Så mina vänner, idag vill jag ge lite visa ord som sagts så många gånger. "Döm inte boken för dess omslag"

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0